نویسنده :¸.·´♥`·.¸پسر دریا¸.·´♥`·.¸
تاریخ: چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت: 23:23

سکسکه ام گرفته بود . . .
گفتم مرا بترسان . . . !
دستانم را رها کرد . . .
نفسم بند امد . . .

 .

.

حرفت که می شود با خنده می گویم : یادش بخیر ، فراموشش کردم . . .
اما نمی دانند هنوز هم کسی اشتباه تماس می گیرد سست میشوم که نکند تو باشی !

 .

 .

نخورده می ، چه داند شراب یعنی چه / ندیده آب چه داند سراب یعنی چه
درست نیست که بدانی چه حالتی دارم / مرا ببین که بدانی خراب یعنی چه . . .

 .

 .

 .

 .

من و تو
جمعه و شنبه بودیم!
هر چه قدر من به تو نزدیک بودم
تو از من دور بودی . . .

 .

 .

 .

 .

 .

آری که چه بی رحمانه آمده است که بماند برای همیشه ، غم تو در دل من . . .

 .

 .

 .

 .

 .

کور و کر بودم هیچ کدام از خوبی هایت را ندیدم
تا بودی هیچ کاری برات نکردم که شایسته ات باشد
خدا از تقصیر من نگذرد
هر چی بر سرم بیاد حقم است
باید تاوان همه بی تفاوتی هایم را بدهم
اعتراضی ندارم
روحت شاد گلم
.

 .

 .

 .

 .

خدایا . . .
نذاشتی با عشقمون زندگی کنیم !
دمت گرم بذار با زندگیمون عشق کنیم . . .
.

 .

 .

 .

 .

هوا داره سرد میشه و من همش نگران اینم که سرما بخورمو سرفه کنم و کسی نباشه بهم بگه
“عزیزم . . . بازم که مواظب خودت نبودی . . . ”
.

 .

 .

 .

 .

انقدر زمین خورده ام که رنگ آسمان را فراموش کرده ام
بوی خاک میدهند تمام ارزوهایم !

 .

 .

 .

 .

 .

وقتی کسی تو زندگیت نباشه
دیگه پنج شنبه و جمعه فقط دوتا روز مزخرف برات میشن که ترجیح میدی فقط بخوابی
شب ها دیگه دوس داری زودتر صبح بشه
دیگه اینکه گوشیت رو جا گذاشتی یا اینکه باطری نداره برات مهم نیست
دیگه حتی سیگار هم لذت نداره
موزیک ها فقط بیشتر داغونت میکنن
دیگه حوصله حرف زدن با کسی رو نداری
تنهایی سختر از چیزی که فکر میکنی
مخصوصا وقتی احساس کنی تنها کسی که میتونستی باهاش باشی اونی که نمیخواد با تو باشه . . .

 .

 .

 .

 .

 .

بچه ک بودیم بستنی هایمان را گاز می زدند غوغا بپا میکردیم . . . !
چ بیهوده بزرگ شدیم ؛ روحمان را گاز میزنند اما فقط لبخند میزنیم . . .
.

 .

 .

 .

 .

دریا چه دل پاک و نجیبی دارد
چندیست که حالات عجیبی دارد
این موج که سربه صخره ها می کوبد
با من چه شباهت عجیبی دارد . . .

 .

 .

 .

 .

 .

تنها یک حرف مرا آزار میدهد ، حتی یک کلمه هم نمیشود
تنها یک حرف مرا هر روز غمگین تر میکند . . .
همان یک “ن” که در ابتدای “بودنت” نشسته است !

.

 .

 .

 .

 .

ظاهرا آرومم
ولی
رسما داغونم !

درباره من
.·´♥`·.میترسم از بعضی آدم ها......

ﺁﺩﻣﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻧد ، ﻓﺮﺩﺍ ﺑﺪﻭﻥ ﻫﯿﭻ ﺗﻮﺿﯿﺤﯽ ﺭﻫﺎﯾﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ!

ﺁﺩﻣﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﭘﺎﯼ ﺩﺭﺩ ﺩﻟﺖ ﻣﯽ ﻧﺸﯿﻨﻨﺪ ، ﻓﺮﺩﺍ ﺑﯿﺮﺣﻤﺎﻧﻪ ﻗﻀﺎﻭﺗﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ !

ﺁﺩﻣﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻟﺒﺨﻨﺪﺷﺎﻥ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﯽ ، ﻓﺮﺩﺍ ﺧﺸﻢ ﻭ ﻗﻬﺮ و نامهربانیﺷﺎﻥ را !

ﺁﺩﻣﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻗﺪﺭﺷﻨﺎﺱ ﻣﺤﺒﺘﺖ ﻫﺴﺘﻨﺪ ، ﻓﺮﺩﺍ ﻃﻠﺒﮑﺎﺭ ﻣﺤﺒﺘﺖ !

ﺁﺩﻣﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺑﺎ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻫﺎﯾﺸﺎﻥ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻋﺮﺵ ﻣﯽ ﺑﺮﻧﺪ ، ﻓﺮﺩﺍ ﺳﺨﺖ ﺑﺮ ﺯﻣﯿﻨﺖ ﻣﯽ ﺯﻧﻨﺪ.·´♥`·.
موضوعات
ابزارک های وبلاگ