تاریخ: دوشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ ساعت: 19:45
یادم باشه که بعد از این عاشقانه دل نبازم
برای هر نا رفیقی کلبه عشقی نسازم
یادم باشه که عاشقی یعنی غم و در به دری
یعنی سکوت و تنهایی یعنی قول های سرسری
یادم باشه تا بعد از این گوش چشماتو نخورم
با هر نگاه ساده ای توی دلم وول نخورم
یادت باشه که آخرش فاتح قلب تو میشم
با هر نگاه ساده ای خار و ذلیلت نمیشم
یادم باشه تا بعد از این دلم رو دیگه نبازم
برای هر نارفیقی کلبه عشقی نسازم
یادم باشه که کلبه ام همیشه آفتابی باشه
ابر سیاه رو راه ندم عاشق و مهتابی باشه
یادم باشه که بعد از این عاشقانه دل نبازم
برای هر نارفیقی کلبه عشقی نسازم
برای هر نا رفیقی کلبه عشقی نسازم
یادم باشه که عاشقی یعنی غم و در به دری
یعنی سکوت و تنهایی یعنی قول های سرسری
یادم باشه تا بعد از این گوش چشماتو نخورم
با هر نگاه ساده ای توی دلم وول نخورم
یادت باشه که آخرش فاتح قلب تو میشم
با هر نگاه ساده ای خار و ذلیلت نمیشم
یادم باشه تا بعد از این دلم رو دیگه نبازم
برای هر نارفیقی کلبه عشقی نسازم
یادم باشه که کلبه ام همیشه آفتابی باشه
ابر سیاه رو راه ندم عاشق و مهتابی باشه
یادم باشه که بعد از این عاشقانه دل نبازم
برای هر نارفیقی کلبه عشقی نسازم
