تاریخ: شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت: 11:44
يوسف مي دانست كه تمام درها بسته اند
اما بخاطر خدا و تنها به اميد او
به سوي درهاي بسته دويد و تمام درهاي بسته برايش باز شد.
اگر تمام درهاي دنيا هم به رويت بسته شدند
تو هم بخاطر خدا و با اعتماد به او به سوی درهای بسته بدو
چون *خداي تو و يوسف يكيست*
تاریخ: شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت: 11:42
آدمی که می خواد بره ؛ میره !
دیگه داد نمی زنه که : من دارم میرم …..
اونی که رفتنشو داد میزنه ؛ نمی خواد بره !
داد میزنه که یکی مانع رفتنش بشه … !
