نویسنده :¸.·´♥`·.¸پسر دریا¸.·´♥`·.¸
تاریخ: شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت: 23:43

یک بازی بسیار زیبای فکری با کیفیتی فوق العاده برای گوشیهای آندرویدی میباشد. این بازی بسیار اعتیاد آور بوده و با حجمی کم و گرافیکی عالی..



دانلود


پسورد: www.clickkon .com

نویسنده :¸.·´♥`·.¸پسر دریا¸.·´♥`·.¸
تاریخ: شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت: 23:33
اماده باشید تا در حین دوچرخه سواری در خیابان های شلوغ تمام زامبی هایی که سر راه شما سبز میشوند 
را بکشید. در بازی اکشن Kill All Zombies ابزارهای جنگی خود را ارتقا دهید 

و امتیاز خود را نسبت به دوستانتان افزایش دهید



دانلود


پسورد: www.clickkon .com

نویسنده :¸.·´♥`·.¸پسر دریا¸.·´♥`·.¸
تاریخ: شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت: 23:31
یک بازی بسیار زیبا و جدید برای سیستم های آندرویدی میباشد. 
در این بازی می بایست حبابهای با رنگ مشابه را به یکدیگر بچسبانید 
و امتیاز کسب کنید و به مراحل بعد راه پیدا کنید. این بازی بسیار اعتیاد آور بوده و میتواند شما را ساعت ها سرگرم نگاه دارد



دانلود
پسورد فایل :
www.clickkon .com

نویسنده :¸.·´♥`·.¸پسر دریا¸.·´♥`·.¸
تاریخ: شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت: 21:39
رمان امانت عشق برای دانلود به صورت pdf و برای موبایل java
داستان دختری (سپیده) بود تک فرزند که توی خانواده شلوغ زندگی می کرد و از بین این همه یکی از پسرای (علی) فامیلشونو دوست داشت و البته خانوادش برای یکی دیگه از پسرا (سیاوش) در نظر گرفته بودنش که اسمش سیاوش بود! اول داستان با اونی که دوسش داشت نامزد کرد ولی بعد اونطرف وقتی که فهمید مریضی ِخاصی داره، نامزدیشونو بهم زد و با کمک یکی از همکاراش جوری صحنه سازی کرد که انگاری ازدواج کرده! دختره ام نه گذاشت نه برداشت از روی حرص و لجبازی با یه آدم شارلاتان عقد کرد! بعد اتفاقات بدی افتاد و از اون بابا جدا شد و قضیه رو فهمید که اون به خاطر بیماریش اینکارو کرده و خواسته فداکاری کنه و ...
( برای کامپیوتر و موبایل)


دانلود با فرمت پی دی اف
دانلودبرا موبایل

نویسنده :¸.·´♥`·.¸پسر دریا¸.·´♥`·.¸
تاریخ: شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت: 21:37
کتاب رمان فارسی در آغوش باد برای موبایل-آندروید و جاوا



خلاصه داستان رمان در آغوش باد :
داستان روایتگر زندگی دختریه به اسم ستاره،که برخلاف نظر خانواده اش با پسری به اسم سعید ازدواج می کنه.همه چی در ابتدا و به ظاهر خوب پیش میره.یه زندگی بی دردسر ،حتی با به دنیا اومدن دخترشونم زندگیشون زیباتر میشه. . . اما این زندگی بعد از مرگ سعید به کل تغییر می کنه وستاره تازه بعد از مرگ همسرشه که دچار مشکلات زیادی میشه که یکیش پرداخت مبلغ چک ضمانتیه که بخاطر همسرش کشیده و این تازه شروع ماجرا و ورود آدمهایی تو زندگیشه که اصلا انتظارشونو نداره. . .

نویسنده :¸.·´♥`·.¸پسر دریا¸.·´♥`·.¸
تاریخ: شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت: 21:35
خلاصه داستان :

رائیکا کردانی(kardani) سروان دوم دایره ی جنایی پلیس دختری نفوذناپذیر و جدی اما با قلبی مهربان است، اما به خاطر شخصیت بیرونی وی بسیاری او را نشناخته اند. رائیکا ماموریت میگیرد برای متوقف ساختن یک گروه قاچاق انسان به این گروه وارد شود ودر این راه باید . . .


دانلود

نویسنده :¸.·´♥`·.¸پسر دریا¸.·´♥`·.¸
تاریخ: شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت: 21:34
خلاصه داستان نامقدس :
این رمان داستان زندگی دختری به اسم شادیه که با پدرش زندگی می کنه و تمام خانواده ی پدریش توی کار ِ خلافن و به خاطر همین همین مادرش ترکشون کرده

بعد از مدتی یه پلیس جوان و تازه کار سعی می کنه مدارکی علیه شون جمع کنه و دستگیرشون کنه اما. . .



دانلود برا گوشی های جاوا


دانلود برا گوشی های اندروید

نویسنده :¸.·´♥`·.¸پسر دریا¸.·´♥`·.¸
تاریخ: شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت: 21:32

رمان عاشقانه

خلاصه داستان رمان عاشقی کن محیا :
داستان در مورد زن جوانی است که داستان زندگی خود را برای یک روانپزشک تعریف میکند ، از آشنایی با همسر ، ازدواج اجباری ، حاملگی ناخواسته و مسائل و مشکلات بعد از آن . . .


دانلود برا گوشی های اندروید


دانلود برا گوشی های جاوا

نویسنده :¸.·´♥`·.¸پسر دریا¸.·´♥`·.¸
تاریخ: شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت: 21:27
خلاصه داستان رمان حریری به رنگ آبان :

حکایتی از دو عاشق، دو دلداده،دو جسم و یک روح. . .در جدال با مردی خودخواه،خودشیفته،خودبین، خود رای. . .حکایتی متفاوت از یک عشق، عشقی که از دید من شاید سفید باشد و از دید تو سیاه. . .اصلا بیا آن را خاکستری ببینیم. . .خاکستری روشن.. .متمایل به سفید. . .یا نه! تصمیم با توست،علی و ساغر را، هر رنگی خواستی بکش…آنها را در حریری به رنگ آبان،هرطور دوست داشتی رنگ آمیزی کن. . .


دانلود برا گوشی های اندروید

دانلود برا گوشی های جاوا

نویسنده :¸.·´♥`·.¸پسر دریا¸.·´♥`·.¸
تاریخ: شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت: 21:26
خلاصه داستان رمان نام تو زندگی من :

آیه , یه دختر چادری ولی شاد و شیطونه که به هیچ عنوان حاضر نیست تن به ازدواج اجباری که پدربزرگش واسه ش درنظر گرفته بده.. بنابه دلایلی می خواد شناسنامه ش رو عوض کنه که موضوع داستان ما از همین شناسنامه شروع میشه... دلیلش هم اینه که وقتی شناسنامه رو تحویل می گیره می بینه تو قسمت نام همسر اسم یه مرد نوشته شده.. آراسب شخصیت مقابل ایه ست که اعتقادات خودش رو داره... آیه چادری و اهل نماز و پایبند به اعتقادات ..آراسب جذاب و امروزی اون هم با اعتقادات خاص خودش..این دو درست نقطه ی مقابل هم هستند.. و ادامه ماجراهایی که خوندنشون خالی از لطف نخواهد بود...


دانلود برای گوشی های اندروید

دانلود برای گوشی های جاوا

نویسنده :¸.·´♥`·.¸پسر دریا¸.·´♥`·.¸
تاریخ: شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت: 21:24
بخشی از این رمان زیبا:

با احتیاط بهشون نزدیک شدم.دوست داشتم بدون اینکه متوجه ام بشن چهره هاشون رو ببینم.با دقت

نگاه کردم و دیدم شبیه به انسان های عادی نیستن.پوست سیاهی داشتن و موهاشون مثل دم اسب

بود و چشم هاشون می درخشید و ناخن هاشون مثل داس دراز بود.

بعد از دیدن اون افراد از ترس موهای بدنم سیخ شد و سر جام خشک شدم.با همدیگه مشغول صحبت

بودن و صداهای ترسناک و بَمی داشتن.شنیدم که یکی شون میگفت : "منتظر شدن تا ما بریم

سراغش...اون ها همیشه دخالت می کنن." و یکی دیگه شون جواب داد :" اگه اونا می خوان ما

بکشیمش...پس ما هم همین کارو می کنیم."

وقتی حرف از قتل شد بیش از پیش ترس برم داشت.خواستم از اونجا دور بشم که یکی شون گفت :" یه

نفر داره به حرف هامون گوش میده!"

دیگه شکی نداشتم که متوجه حضورم شدن...


دانلود برای گوشی های اندروید

دانلود برا گوشی های جاوا

نویسنده :¸.·´♥`·.¸پسر دریا¸.·´♥`·.¸
تاریخ: شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت: 21:21
خلاصه داستان رمان جدبد مانع :


در مورد یه دختریه که یه خانواده و زندگی معمولی داره اما دچاره یه بیماری میشه که کل زتدگیشو ار این رو به اون رو می کنه . . .


دانلود

نویسنده :¸.·´♥`·.¸پسر دریا¸.·´♥`·.¸
تاریخ: شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت: 21:20
زنده به گور از مجموعه زنده به گور نوشته ی صادق هدایت

با صدای گیتی مهدوی

قسمت آغازین کتاب:

از یادداشت های یک نفر دیوانه

نفسم پس میرود،از چشم هایم اشک میریزد،دهانم بد مزه است،سرم گیچ میخورد قلبم گرفته تنم خسته کوفته شل بدون اراده در رخت خواب افتادم

بازو هایم از سوزن انژکسیون سوراخ است

تخت خواب بوی عرق و بوی تب میدهد

به ساعتی که روی میز کوچک بغل رخت خواب گذاشته شده نگاه میکنم

ساعت 10 روز یکشنبه است

سقف اتاق را مینگرم که چراغ برق میان آن آویخته،دور اتاق را نگاه میکنم کاغذ دیوار گل و بته سرخ و پشت گلی دارد

فاصله به فاصله ی آن ......

دانلود کتاب صوتی و مشاهده خلاصه در ادامه مطلب...

دو مرغ سیاه که جلوی یکدیگر روی شاخه نشسته اند یکی از آنها توکش را باز کرده مثل این است که با دیگری گفت و گو میکند این نقش مرا از جان در میکند

نمیدانم چرا از هر طرف که غلت میزنم جلوی چشممند

روی میز اتاق پر از شیشه فتیله و جعبه دواست

بوی الکل سوخته بوی اتاق ناخوش در هوا پراکنده است

میخواهم بلند شوم و پنجره را باز کنم ولی یک تنبلی سرشاری مرا روی تخت خواب میخکوب کرده

میخواهم سیگار بکشم میل ندارم

ده دقیقه نمیگذرد ریشم را که بلند شده بود تراشیدم، آمدم در رخت خواب افتادم در آیینه که نگاه کردم دیدم خیلی تکیده و لاغر شدم به دشواری راه میرفتم اتاق درهم و برهم است من تنها هستم..

نویسنده :¸.·´♥`·.¸پسر دریا¸.·´♥`·.¸
تاریخ: شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت: 21:18

خلاصه ای از منظومه لیلی و مجنون سومین مجموعه از پنج گنج نظامی ، با صدای گیتی مهدوی

افسانه هایِ عاشقی و داستان هایِ عشق و شیدایی فراوانند اما دنیا عاشق تر از مجنون ناکام تر از لیلی و پر شورتر از غم نامه ی این عشق در خود ندیده است داستان در نهایت زیبایی وجذابیت است.

حکیم آغاز داستان را با نام خدا آغاز میکند

ای نام تو بهترین سر آغاز بی نام تو نامه کی کنم باز

ای یاد تو مونس روانم جز نام تو نیست بر زبانم

هم قصه ی نا نموده دانی هم نامه ی نانوشته خوانی

ای واهبِ عقل و باعثِ جان با حکم تو هست و نیست یکسان

بی یاد تو ام نفس نیاید با یاد تو یادِ کف نیاید

ای عقل مرا کفایت از تو جستن ز منو و هدایت از تو

از ظلمت خود رهاییم ده با نور خود آشنایی ام ده

داستانِ عشق،از علاقه ی معصومانه دو کودک آغاز میشود که در یک مکتب خانه همدرس اند و این محبت پاک آنها را در معرض تهمت قرار میدهد


دانلود با فرمت رایگان


نویسنده :¸.·´♥`·.¸پسر دریا¸.·´♥`·.¸
تاریخ: شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت: 21:13
این بازی دارای بیش از ۶۰ اتومبیل گوناگون از برندهای مختلفی می باشد 
که با گرافیکی بالا، برای سیستم عامل آندروید عرضه شده است. 
مسابقه دادن در سراسر دنیا در ۶ حالت کاملا متفاوت بسیار هیجان انگیز است



پسورد فایل: www.downloadha .com

دانلود

نویسنده :¸.·´♥`·.¸پسر دریا¸.·´♥`·.¸
تاریخ: شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت: 21:10
آیا برای دانلود بازی سرگرم کننده و جالب آماده هستید؟ نظرتان در مورد بازی فوتبال به حالتی بسیار جالب چیست؟ با ما در معرفی Stickman Soccer همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

تجربه ای سرگرم کننده در سری بازی های فوتبال با گیم پلی جدید و بسیار خاص ، فضای شگفت آور و انیمیشن های جالب ، کنترل هایی ساده و حرکاتی جالب و گاهاً خنده دار ! بازی کاملاً در سبک بازی های ورزشی فوتبال دنبال می شود ، اما تفاوت عمده ی آن در بازیکنان و فضای جالب این بازی خلاصه می شود. بازی های فصلی را در استادیوم هایی شگفت انگیز دنبال کنید ، گویی که در حال کنترل یک بازی در سبک مسابقات خیابانی هستید. شما می توانید در ابتدای بازی تعریف کنید که آیا کنترل کامل بازیکنان را خودتان به دست بگیرید یا تعدادی از حرکات آنان به طور خودکار انجام گیرند. حالت های بازی در ۱۱ مقال ۱۱ و ۴ مقابل ۴ بازیکن خلاصه می شود ، یک فصل کامل برای آغاز رقابتی سخت با سایر تیم ها ، سطوح آسان ، متوسط و سخت ، کنترل های هوشمند و همچنین زمان بندی شده ، ۳۲ تیم مختلف و حالت های دستی و اتوماتیک از مهم ترین ویژگی های این بازی به حساب می آیند. امیدواریم لذت ببرید.



دانلود

نویسنده :¸.·´♥`·.¸پسر دریا¸.·´♥`·.¸
تاریخ: شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت: 21:9

بازی جالب و کم حجم و دوست داشتی پازل برا موبایل و سیستم عامل اندروید.



دانلود

نویسنده :¸.·´♥`·.¸پسر دریا¸.·´♥`·.¸
تاریخ: شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت: 21:7

جدیدترین نسخه از بازی محبوب Prince of Persia یعنی نسخه Shadow&Flame را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر


آیا برای ادامه ی بازی Prince of Persia Classic آمادگی دارید؟ شاهزاده ایرانی نسخه سایه و شعله ادامه حماسه سرگردان همیشگی را تداعی می کند ، شخصیت اصلی بازی این بار باید در کشتی به حماسه آفرینی بپردازد و داستان گذشته خود را به تصویر بکشد. دارای ۱۴ مرحله هیجان انگیز با گرافیک خارق العاده به صورت سه بعدی ، شما می توانید در این بازی به کشف قدرت های جدید بپردازید و با استفاده از تایکتیک های جدید به نابودسازی دشمنان مشغول باشید. گیم پلی فوق العاده و تحسین برانگیز همیشگی سری بازی های شاهزاده پارسی در این نسخه به خوبی به چشم می آید ، شما می توانید برای کنترل شخصیت بازی از کنترلرهای لمسی و یا کنترلرهای مجازی کلاسیک استفاده کنید ، انجام حرکات آکروباتیک و حرکت بر روی دیواره ها و… از مهم ترین ویژگی های این بازی است که هیجان خاصی را به پلیر می دهد. امیدواریم لذت ببرید.



دانلود

نویسنده :¸.·´♥`·.¸پسر دریا¸.·´♥`·.¸
تاریخ: شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت: 20:53
تو دلداری چو من دیوونه داری

تو مجنونی چو من بی خونه داری

شب یلدا مرا دعوت کن ای دوست

اگه تو یخچالت هندونه داری




بدو که روز کوتاهه پائیز آخر راهه

هندونه رو آوردی؟ جوجه هاتو شمردی ؟

زمستون میشه فردا مبارک باشه یلدا




همه لحظه های پایانی پاییزت

پر از خش خش آرزوهای قشنگ …

یلدا مبارک




در آغاز زمستان هرگز زمستانی مباد بهار آرزوهایت

یلدا مبارک




شده یلدا مقارن با محرم

نمی دانم بخندم یا بگریم

مبارک تسلیت عید و عزاتان

پس از شادی بخور یک ذره هم غم




آری امشب شب یلدا است

شب فال شب عشق شب هندوانه

چیزی به یادم نمی آید

جز اینکه امشب شب تنهایی من است

یلدایت مبارک




من بلندای شب یلدا را

تا خود صبح شکیبا بودم

شب شوریده ی بی فردا را

با خیال تو به فردا کردم

چه شبی بود !؟

عجب زجری بود !؟

غم آن شب که شب یلدا بود




شب یلدای من آغاز شد

نه سرخی انار نه لبخند پسته نه شیرینی هندوانه

بی تو یلدا زجر آور ترین شب دنیاست

بی من یلدایت مبارک




سهم من از شب یلدا شاید

قصه ای از غصه و انار سرخی که پر از دلتنگی ست

غم هایم بلند همانند شب یلداست




شب یلداست

دلم در خواب پروانه شدن بود

ولی افسوس دلم در اوج رفتن روبه شمعی سوخت

و من نالان کنار سفره ای از عشق خالی

شبی مایوس و سرگردان دارم امشب




شب یلدا شد و رفتی و از غم خوانده ام

از این هجرت به آن شب گیسوان افشانده ام

گذشت اما هزاران شب از آن هجران و من

اسیر آن شب یلدای جانسوز مانده ام




باور به نور و روشنایی است

که شام تیره از دل شب یلدا

جشن مهر و روشنایی به ما هدیه میدهد

یلدایتان مبارک





بدو که روز کوتاهه / پاییز آخر راهه

هندونه رو آوردی ؟ / جوجه هاتو شمردی ؟

زمستون میشه فردا / مبارک باشه یلدا !


◊◊◊◊◊◊اس ام اس های شب یلدا◊◊◊◊◊◊

همه لحظه های پایانی پاییزت ، پر از خش خش آرزوهای قشنگ

یلدا مبارک


◊◊◊◊◊◊اس ام اس های شب یلدا◊◊◊◊◊◊

در آغاز زمستان هرگز زمستانی مباد ، بهار آرزوهایت

یلدا مبارک


◊◊◊◊◊◊اس ام اس های شب یلدا◊◊◊◊◊◊

عمرتون صد شب یلدا / پولتون قدر یه دنیا

توی این شبهای سرما / یادتون همیشه با ما

دل خوش باشه نصیبت / غم بمونه واسه فردا


◊◊◊◊◊◊اس ام اس های شب یلدا◊◊◊◊◊◊

شب یلدا عزیزِ هندوونه

اگر چه ترش و لیزه هندوونه

بهایش را چو پرسیدم ز یارو

بگفتا هیس !!! جیزه هندوونه


◊◊◊◊◊◊اس ام اس های شب یلدا◊◊◊◊◊◊

محفل آریایی تان طلایی ، دلهایتان دریایی

شادیهایتان یلدایی ، پیشاپیش مبارک باد این شب اهورایی


◊◊◊◊◊◊اس ام اس های شب یلدا◊◊◊◊◊◊

میان دوستان افتاده ای تک / رخت هندونه ز لطف عین پشمک !

برایت میزنم اینک پیامک / شب یلدای تو ای گل مبارک !


◊◊◊◊◊◊اس ام اس های شب یلدا◊◊◊◊◊◊

بلندای شب یلدای من باش / طلوع روشن فردای من باش

ولی فردا خدا داند کجایی / همین حالا همین حالای من باش


◊◊◊◊◊◊اس ام اس های شب یلدا◊◊◊◊◊◊

ما منتظر صبح شب یلداییم / دستی به دعا تا فرج فرداییم

◊◊◊◊◊◊اس ام اس های شب یلدا◊◊◊◊◊◊

باور به نور و روشنایی است که شام تیره از دل شب یلدا ، جشن مهر و روشنایی به ما هدیه میدهد




با تو من عزیز عشقم دیگه هیچ غمی ندارم

واسه ی همیشه ی عمر عاشقونه دل میذارم

با تو یلدا پره عشقه عشقی از جنس عزیزش

که نمیتونه بگیره کسی از دل عشق پاکش












مهر رخشا نکوترین چهر است

شب یلدا تولد مهر است

این همایون شب خیال انگیز

/ هست درآخرین شب پاییز

بیخ و بن در حماسه گستردست

در نهادش حماسه پرور دست

لفظ یلدا اگر چه سریانیست

شب مهرآفرین ایرانی ست













من بلندای شب یلدا را  تا خود صبح شکیبا بودم

شب شوریده ی بی فردا را  با خیال تو به فردا کردم

چه شبی بود ، عجب زجری بود

غم آن شب که شب یلدا بود














امسال چه زیباست شب یلدای من طولانی ترین شبی که به تو

فکر می کنم و از یادآوری نگاه پر مهرت شب سیاهم

لبریز از نور عشق میشود معبودم

یلدا مبارک













سهم من از شب یلدا شاید

قصه ای از غصه و انار سرخی که پر از دلتنگی ست

غم هایم بلند همانند شب یلداست













باور به نور و روشنایی است

که شام تیره از دل شب یلدا

جشن مهر و روشنایی به ما هدیه میدهد

یلدا یتان مبارک













شب یلدا ز راه آمـــــــــــد دوبـــــــــاره

بگیر ای دوست! از غمهـــــــا کناره

شب شادی وشـــور و مهربانی است

زمـــــــان همدلی و همزبانی است













شب یلداست

دلم در خواب پروانه شدن بود

ولی افسوس دلم در اوج رفتن روبه شمعی سوخت

و من نالان کنار سفره ای از عشق خالی

شبی مایوس و سرگردان دارم امشب













ز خـــوردن خوردنِ این شـــــــــام چلّه

شود مهمان حسابی چاق و چلّه!

همــــــــــه با انتظاری عاشقــــــــــانه

نظـــــــر دارند ســـــــــوی هندوانه!

نشسته با تفاخـــــــــر  تــوی سینی

کنارش چاقـــــــــــویی را هم ببینی

چو گــــــــردد قــاچ قــــاچ آن هندوانه

شود آب از لب و لوچـــــــــــه روانه!

بســــــاط خنده و شادی فراهـــــــــم

اس ام اس می رسد پشت سر هم

جوانان آن طرف تـــر  جـــــــوک بگویند

دل از گرد و غبــــــار غـــــم بشویند













ببندد چشــــــــم و جنباند ســـرش را

بخواند شعـــــــــــــرهای از برش را!

چنین با شور و نغمه – شعر و دستان

خرامان می رســــــد از ره زمستان













شمردم مــــن ز چلّــــــــه تا به نـــوروز

نمانده هیچ جز  هشتاد و نه روز !

کنـــــون معکــــــــــوس بشمارید یاران

که در راه است فصــــــــل نوبهاران







شما را گر شب یلدا بلنده

مرا لیست طلبکارا بلنده

ولی هندونه ام در شام یلدا

سفیدیّش بود چون شیر گاوا

انارم ترش و گردوهام پوچه

وچشمان زنم افسوس لوچه

بود آجیل تلخ و سیب ها کال

وقطعاً می شود وارونه ام فال













روی شما مثل هندونه

خنده هاتون مثل قاچ هندونه

روزگارتون مثل پوست هندونه

جیبتونم پر تخم هندونه

یلداتون مبارک













شب یلدا شد و رفتی و از غم خوانده ام

از این هجرت به آن شب گیسوان افشانده ام

گذشت اما هزاران شب از آن هجران و من

اسیر آن شب یلدای جانسوز مانده ام













شب یلدا شب بزم و سرور است

شبی طولانی و غمها بدور است

شباهنگام تا وقت سحرگاه

بساط خنده و شادی چه جوراست

یلدا مبارک













شب یلد ا و وصف بی مثالش

خداوندا مخواه هرگز زوالش

شب یلدا فراتر از همه شب

نبینم هیچ کس افتاده در تب

شب یلدا زحزن و غم مبراست

شب یلدا مبارک













شب یلدا همیشه جاودانی است

زمستان را بهارزندگانی است

شب یلدا شب فر و کیان است

نشان ازسنت ایرانیان است

یلدا مبارک













یلداست بگذاریم هر چه تاریکی هست

هرچه سرما و خستگی هست تا سحر از وجودمان رخت بربندد

امشب بیداری را پاس داریم تا فردایی روشن

راهی دراز باقیست شب یلدا مبارک!













شب یلدا شد و میلاد خوش ایزد مهر

زایش نور از این ظلمت تاریک سپهر

شب یلدا شد و بر سفره دل باده عشق

رخ معشوقه و مدهوشی دلداه عشق

شب یلدایتان پرستاره و پرخاطره باد













چون تیر رها گشتـه ز چلّـه شده ایم

مهمان شمــا در شب چلّـه شده ایم

از برکت ایـن سفــره ی الــوان شما

تا خرخره خورده چاق و چلّـه شده ایم













شادیتون ۱۰۰ شب یلدا

دلتون قد یه دریا

توی این شبای سرما

یادتون همیشه با ما

شب یلدا مبارک

نویسنده :¸.·´♥`·.¸پسر دریا¸.·´♥`·.¸
تاریخ: شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت: 20:51
به صد یلدا الهی زنده باشی

انار و سیب و انگور خورده باشی

اگر یلدای دیگر من نباشم

تو باشی و تو باشی و توباشی و…


********* اس ام اس شب یلدا *********

برای بعضی دردها نه میتوان گریه کرد نه میتوان فریاد زد…برای بعضی دردها فقط میتوان نگاه کرد و بی صدا شکست…

********* اس ام اس شب یلدا *********

میدونی فرق تو با من چیه؟من رو هر ۱۰سال یبار شمارش میکنن ولی تو رو آخر پاییز هر سال جوجو یلدات مبارک

********* اس ام اس شب یلدا *********

کیا یادشونه شب یلدا دور کرسی جمع میشیدیم و سنجد و کشمش میخوردیم با هندونه و خربزه

تازه ما برفو قاطی شیره انگور میکردیم میخوردیم


********* اس ام اس شب یلدا *********

هیف شارژندارم وگرنه شب یلدارو بهت تبریک میگفتم!!!شب یلدا مبارک

********* اس ام اس شب یلدا *********

هوای فاصله سرد است ، من از کلاف دلم برایت خیال گرم

می بافم؛یلدا پیشاپیش مبارک.


********* اس ام اس شب یلدا *********

سفیدی برف را برای روحت

سرخی انار را برای قلبت

شیرینی هندوانه را برای عشقت

وبلندی یلدا را برای زندگی قشنگت آرزومندم

پیشاپیش یلدا مبارک.


********* اس ام اس شب یلدا *********

اندوهت را به برگ ها بسپارتا باد پاییزی آن را ببرد.آخرین لحظه های پاییزیت پر از خش خش آرزوهای قشنگ.

یلدا بر ایرانیان مبارک


********* اس ام اس شب یلدا *********

از برگ برگ ِ دفتر من پرت می شوند

معشوق های خسته ی پایان گرفته ام

یلدای چشم های تو را گریه میکنند

موهای رنگ و بوی زمستان گرفته ام !


********* اس ام اس شب یلدا *********

یلدای چشم های تو برفی ترین شب است

یلدای چشم های تو طوفان می آورد

امشب تمام وسوسه ها در نگاه توست

ابلیس هم به دین تو ایمان می آورد !


********* اس ام اس شب یلدا *********

بیا تا در بلندترین فرصت شبانه از هزار رنگی پاییز به یکرنگی زمستان برسیم…

********* اس ام اس شب یلدا *********

شب یلدا قدم آرام بردار…

کمی هم احترام ما نگهه دار…

تو میبینی ربابم غصه دار است…

بنی هاشم هنوزم داغدار است…

صدای العطش در گوش مانده…

بدن ها بی کفن هرگوشه مانده…

شب یلدا تو هم چله نشین باش…

سیه پوش غم سالار دین باش

نویسنده :¸.·´♥`·.¸پسر دریا¸.·´♥`·.¸
تاریخ: شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت: 20:50
یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آنقدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت.

یلدایتان مبارک.

=======================

عمرتون صد شب یلدا

دلتون قدر یه دنیا

توی این شبهای سرما

یادتون همیشه با ما

دل خوش باشه نصیبت

غم بمونه واسه فردا

=======================

من دارم امشب میرم، فکر نکنم دیگه همدیگر رو ببینیم...

منو فراموش نکن و به خاطر تمام بدی هام منو ببخش...

از طرف پاییز - یلدا مبارک

=======================

آماده باش

.

.

.

.

امروز روز بزرگیه روزی که منتظرش بودی

چشم همه به تو

خیلی روت حساب کردم امشب شمرده میشی!!

=======================

تو خوشگلترین، خوشتیپ ترین و با کلاس ترین آدم روی زمین هستی

اینم هندونه شب یلدات! بذار تو یخچال تا خنک بشه!

=======================

چون تیر رها گشتـه ز چلّـه شده ایم!

مهمان شمــا در شب چلّـه شده ایم!

از برکت ایـن سفــره ی الــوان شما

تا خرخره خورده،چاق و چلّـه شده ایم!

نویسنده :¸.·´♥`·.¸پسر دریا¸.·´♥`·.¸
تاریخ: شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت: 20:44


من بعنوان عضو کوچکی از جامعه دارم نظرم را بیان میکنم فردی با تحصیلات لیسانس و از دیار شهر کوچکی به اسم مهر شاید  شاید ادم هایی که در کلان شهر ها زندگی میکنن و تصمیمات کلان میگیرن از من قدرت درک و تجزیه و تحلیلشان بهتر باشه ولی من هم نظر خودم میگم
چت کردن گناه است یا جرم ؟؟؟
اگر گناه است به کدامین دلیل ؟
اگر جرم است چرا و به چه دلیل ؟
کل دنیا منحرف اند کل دنیا ظالمند کل دنیا فساد اخلاقی دارن فقط ما خوبیم همه این نرم افرارها شبکه های اجتماعی واسه غربه تا ما را بدبخت کنن !!!!
تا کی باید چوب اینجور عقب ماندگی ها را بخوریم؟؟؟
موقع فیلترینگ به سرعت نور کار میکنن اما وقتی صحبت از بالا بردن سرعت اینترنت میشه میگن تا سال دیگه تا سال دیگه تا سال دیگه.... و این داستان ادامه دارد

چت، معنایی ساده، پیش پا افتاده و اصولا غیر مبتذل دارد. چت کردن یک عمل انسانی و پذیرفته شده در تمام جوامع است.


هیچ چیز مطلقی در جهان وجود ندارد تنها مطلق هستی پرودگار است که ذاتش پاک  و جز خوبی نیست بقیه مخلوقات او به جز فرشته ها و فرستگانش ، از جانداران گرفته تا اشیا هم صفات خوب دارن هم بد .

این دیگر به من و شما نوعی بستگی دارد از وسایل در دسترسمان چطور استفاده کنیم ...
آری چت ممکن است فضای مناسبی برای خیلی از افراد سود جو برای  خراب کاری و فساد باشد اما خوب است این را بدانیم کسی که ذات خرابی دارد چه در چت باشد چه در دنیای واقعی کار خود را میکند .
من همیشه چت کردن را به یک چاقو تشبیه میکنم که شاید تشبیه خوبی باشد.
چاقو در عین حال که برنده و خطرناک است اما استفاده های بسیار کاربردی دارد.
چت کردن هم همین است برنده است ولی سازنده هم است .بستگی دارد کی بخواهد چه استفاده ای از آن بکند. 


آقای مسئول حرفم با شماست حتی بهترین پادزرها برای انواع بیماری ها هم عوارض دارد . حتی با چاقوی اشپز خانه هم میشود مرتکب قتل شد. شما که بفکر اصلاح امور ایران عزیزمان هستید چطور است تمام پادزرها و داروها را جمع کنید چون همه داروها عوارض منفی هم دارند. تمام چاقو ها و ... جمع شوند چون ممکن است یکی در عین خشونت نفهمد و چاقویی که در اشپزخانه کنار دستش گذاشته بردارد و به بقیه صدمه بزند .

آری همین چاقوی اشپز خانه معمولی که استفاده از ان مجاز است .
ولی مردم بدون چاقو چطور کارهایشان انجام دهند . یا باید مردم ناخن بلند بگذارند  و با ناخن هایشان میوه پوست بگیرند و اشپزی کنند یا اینکه چطوره یه مصوبه ای تصویب کنید که تولید و استفاده چاقو در منازل با طول بیش ازسه سانتی متر مجاز نیست تا  نشود با ان مرتکب قتل شد
بهتر است کمی منطقی تر باشیم کسی که  قاتل است با دندادن هم میتواند طرفش را خفه کند.

در زیر نظر چند نفر در مورد فیلترینگ  ویچت قرار میدهم  که در سایتهای مختلف خواندم  :

* آقای یا خانم محترم منو دوستام از ویژگی کنفرانس ویچت برای بحث های علمیمون بین تعداد زیادی از دوستان استفاده می کردیم. آخه چرا اینا همیشه نیمه خالی لیوان رو می بینن؟!!!!!!!!
* من یک کارخانه دار هستم و اکثر محصولاتم صادر میگردد
وی چت بهترین و دسترس ترین وسیله ارتباطی با مشتریانم در خارج از کشور بود
حالا چه کنم
درحالی که MMS نداریم و سیستم مخابراتی ما بسیار کند و پر ایراد هست
چرا در دولت تدبیر و امید ،این اتفاق افتاد نمیدانم

*  من به عنوان مشاور تو يه مركز دولتى چند سال كار كردم و اكثر مراجعانى كه به خاطر مفاسد اخلاقى ميومدن تو خانواده هايى بودن كه روح خانوادشون هم از كارهاى بچشون بى خبر بود و مذهبى بودن و اصلاً ماهواره و اينترنت تو خونه نداشتن . اما بچه هاشون تو جمع دوستان بيرون منزل همه مفاسد اخلاقى رو از نزديك تجربه ميكردن! يكم فكر كنيد ، تو جامعه ما همه چيز محدود شده و همه فكر مردم نه فقط جوانها به ديدن عكس و تصويو و فيلم مستهجن شده! خانومها آرايش و عمل زيبايى و مد! پسرها و دخترها اعتياد و دوست از جنس مخالف و...! و.... واقعاً چرا؟ اين همه محدوديت چى رو حل كرد؟


بله این گوشه ای از حرف مردمان دیار من بود.


مسئول محترم بهتر است این نکته هم بگویم  بسیاری ازطلاق ها نیزاتفاق افتاده که  زن بامرد بیگانه تصاویرمستهجن واس ام اس های غیراخلاقی ردوبدل کرده اند.نمونه اش راهم می توان در پرونده دادگاه به وفور یافت .اگرافرادی به اخلاقیات پایبند نیستند و فرهنگ استفاده ازوسائل ارتباط جمعی را ندارنداز بی تقوایی آنهاست اینگونه افراددرشیشه شان کنی کارخود می کنند . ویرانگر.ویرانگراست .


در کل مشکل فیلترینگ این است که برای سطح فکر و عقل ضعیف ترین کاربران در نظر گرفته می شود، گویی پدر خانواده ای فرزند سه ساله ای دارد و برای آن که این کودک شی ء کوچکی به دهان نبرد یا این که از پله ها نیافتد و .... همه جا را پوشانده و ابزار و وسایل را از دسترسش دور می کند در حالی که مردم باید خودشان تصمیم بگیرند، البته این امری ناگزیر است که همین الان هم دولت ها و کارگروهها قادر به جلوگیری از آن نیستند فقط کار را مشکل تر می کنند. هم اینک دهها روش عبور از فیلتر هست که به راحتی و با یک ای میل نرم افزار مورد نظر را برای افراد می فرستند. جلوی کدام بخش از فناوری های جدید که مثل سیل هر روز پر قدرت تر از دیروز رها می شود را می تواند گرفت؟؟

باید به جای کودک فرض کردن مردم و تصمیم گرفتن برای آنها باید نرم افزارهای کنترلی را در اختیار خانواده ها قرار داد، برای آنها نصب کرد، در تلویزیون آموزش داد.

این ممنوعیت هااز سال 1984 ی تا حالا دیدیم

تلکس
فکس
دستگاه پلی کپی
شطرنج
شلوار جین
پیراهن آستین کوتاه
یقه باز
ویدئو
ماهواره
اینترنت
وقتی الان به این فکر میکنیم یک زمان داشتن دستگاه ویدئو جرم بود خنده مان میگیرد . پس الان کاری نکنیم که ایندگان به ما بخندند.
ایندگان ایران پیش کش  کاری نکنیم که کشور های دیگر به ما بخندن و کارهای ما را بهانه نقص حقوق بشر در ایران قرار دهند.

تجربه و گذشته نشان داده هرچه محدودیت ها بیشتر باشد تمایلات برای رفتن به سمت انها بیشتر میشود  این یک حقیقت غیر قابل انکار است که بر هیچ کس پوشیده نیست.


واما حرف اخرم :

مسئول محترم بجای ایجاد محدودیت ها بهتر است فضا برای  کسب و کار  وتحصیل جوانان فراهم کنید تا بجای اینکه از روی بیکاری سرگرم کار کردن با این نرم افرارهای باشند و روز و شب خودشان را سپری کنند به دنبال کار  وزندگی خودشان باشد.
مسئول محترم من میدانم شما به فکر اصلاح جامعه اید ولی شما صورت مساله را بد متوجه شده اید .....
مشکل جامعه ما نه بحث فرهنگ است نه این برنامه ها اتفاقا مردمان ما بافرهنگ ترین مردمان جهانن و تمام مردمان دیگر کشورها به بهترین نحو از این برنامه های ارتباط جمعی در جهت سهولت در انجام کارهای خود بهره میبرند .مشکل ما بیکاری و هزینه های سنگین تحصیل مشکلات خانوادگی و مسکن است که افراد را به استفاده بی رویه و ناصحیح از ابزار های در دسترس خود می اورند.

نویسنده :¸.·´♥`·.¸پسر دریا¸.·´♥`·.¸
تاریخ: شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت: 20:43
سالهاست چلّه نشینِ شبِ یلدای توام
و در میانِ سیاهی گیسوانِ پریشانِ تو که یلدای من ست
سپیده دمان را می جویم
هر چلّه ای را پایانی ست
امّا گویی
من ، معتکفِ دیرینه ی یلدای توام
و پایانی بر آن نیست
ای سپیده دم ِمن !
طلوع کن ، تا من از تو
جان بگیرم
یلدای گیسوانِ پریشانِ تو ، خانه ی من ست
از پشتِ شیشه ی پنجره ی آن
طراوتِ نور و باران را
به انتظار نشسته ام
بتاب ؛ ای رنگین کمانِ من !
تا چلّه ی من
نورانی شود
دیری ست در آرزوی برقِ نگاهت
به انتظارِ خورشیدم
یلدای مرا روشن کن دلبرم
بعد از هزاران چلّه
جهان ، یلدایی به زیبایی تو خواهد داشت ...!!!

نویسنده :¸.·´♥`·.¸پسر دریا¸.·´♥`·.¸
تاریخ: شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت: 20:28


موضوع: ترووول ,
نویسنده :¸.·´♥`·.¸پسر دریا¸.·´♥`·.¸
تاریخ: جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت: 14:20
پیرزنی در خواب , خدا رو دید و به او گفت :

"خدایا من خیلی تنهام . آیا مهمان خانه من می شوی ؟ "

خدا قبول کرد و به او گفت که فردا به دیدنش خواهد رفت .

پیرزن از خواب بیدار شد با عجله شروع به جارو کردن خانه کرد.

رفت و چند نان تازه خرید و خوشمزه ترین غذایی که بلد بود پخت.

سپس نشست و منتظر ماند.

چند دقیقه بعد در خانه به صدا در آمد .

پیر زن با عجله به طرف در رفت آن را باز کرد پیر مرد فقیری بود .

پیرمرد از او خواست تا به او غذا بدهد

پیر زن با عصبانیت سر فقیر داد زد و در را بست.

نیم ساعت بعد باز در خانه به صدا در آمد. پیر زن دوباره در را باز کرد.

این بار کودکی که از سرما می لرزید از او خواست تا از سرما پناهش دهد .

پیر زن با ناراحتی در را بست و غرغر کنان به خانه بر گشت

نزدیک غروب بار دیگر در خانه به صدا در آمد .

این بار نیز پیرزن فقیری پشت در بود. زن از او کمی پول خواست تا برای کودکان گرسنه اش غذا بخرد .

پیر زن که خیلی عصبانی شده بود با داد و فریاد پیر زن را دور کرد.

شب شد ولی خدا نیامد پیرزن نا امید شد و رفت که بخوابد و در خواب بار دیگر خدا را دید .

پیرزن با ناراحتی گفت:

"خدایا مگر تو قول نداده بودی که امروز به دیدنم خواهی اومد ؟"

خدا جواب داد :

" بله من سه بار آمدم و تو هر سه بار در را به رویم بستی "

نویسنده :¸.·´♥`·.¸پسر دریا¸.·´♥`·.¸
تاریخ: جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت: 14:18
يكي از شاگردان شيوانا هميشه روي تخته سنگي رو به افق مي نشست و به آسمان خيره مي شد و كاري نمي كرد. شيوانا وقتي متوجه بيكاري و بي فعاليتي او شد كنارش نشست و از او پرسيد چرا دست به كاري نمي زند تا نتيجه اي عايدش شود و زندگي بهتري براي خود رقم زند.

شاگرد جوان سري به علامت تاسف تكان داد و گفت: «تلاش بي فايده است استاد! به هر راهي كه فكر مي كنم مي بينم و مي دانم كه بي فايده است. من مي دانم كار درست چيست اما دست و دلم به كار نمي رود و هر روز هم حس و حالم بدتر مي شود!»

شيوانا از جا برخاست و دستش را برشانه شاگرد جوانش كوبيد و گفت: «اگر مي داني كجا بروي خوب برخيز و برو! اگر هم نمي داني خوب از اين و آن، جهت و سمت درست حركت را بپرس و بعد كه جهت را پيدا كردي آن موقع برخيز و در آن جهت برو! فقط برو و يكجا منشين! از يكجا نشستن هيچ نتيجه اي عايد انسان نمي شود. فرقي هم نمي كند آن انسان چقدر دانش داشته باشد! اگر غم و اندوه داري در حين فعاليت و كار به آنها فكر كن! اگر مي خواهي معناي زندگي را درك كني در اثناي كار و تلاش اين معنا را درياب. مهم اين است كه دائم در حال رفتن به جلو باشي! پس برخيز و راه برو!»


نویسنده :¸.·´♥`·.¸پسر دریا¸.·´♥`·.¸
تاریخ: جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت: 14:17
سلام

با یک سافت توپ اومدم
سروری ایرانی برای بردنه بن بوت به روم

امکانات یوزر:
Search room
join banbot in room
برای بردن بن بوت به روم:
Join#id#pass#room
اگر رومی که میخواهید بوت رو ببرید رمز داشت به این صورت
Join#id#pass#room#passroom

امکانات فول بوت:
ولکام پی وی
ولکام روم
سلام
بای
فال
عشق سنج
با زدنه masterدستورات بوت به پی وی ارسال میشود(حتما باید مستر باشید تا بوت جواب دهد)
دستورات ریموت،این دستورات فقط در پی وی عمل مکند!
slm/on
slm/off
by/on
by/off
fall/on
fall/off
love/on
love/off
st/text sts
status/online
status/away
status/busy
وروده بوت به روم:
j/room name
خروج بوت از روم:
left


DOWNLOAD


نویسنده :¸.·´♥`·.¸پسر دریا¸.·´♥`·.¸
تاریخ: چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت: 19:54

چگونگی بالا اوردن روم در صفحه های سرچ و ارتقای رتبه ی روم در مسنجر نیمباز  !!

طرز استفاده از gift
 باید تو روم به کاربرا گیفت یا هدیه بدید تا رومتون بیاد بالا.
هر رومی بیشتر داخلش هدیه بدن بالاتر میاد.
فرقی نداره ای دی که هدیع میگیره ممبر باشه یا ادمین یا مالک
 
دستورات استفاده
/bal = didane emtiyazetun
/vg l =didane liste hedye
/vg COD ID = dadane hedye be ye id ke tu roome

/vg l ke bezanid code hedye'ha ro neshun mide

masalan
Ice Cream (nl) : 4

اونکه تو تو پرانتزه کد هست و عدد هم امتیازه که کم میشه و به روم میرسه

mesal: /vg nl  id

نویسنده :¸.·´♥`·.¸پسر دریا¸.·´♥`·.¸
تاریخ: چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت: 19:52
سلام


سند تو ال و چت در روم با سافت جدید .

که هم میتونید با اددلیستاتون بچتید و هم پیام گروهی ارسال کنید..



دانلـــود


نویسنده :¸.·´♥`·.¸پسر دریا¸.·´♥`·.¸
تاریخ: چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت: 19:49
فول بوت جدید از پرشین باز

ممبر لیست با لیست بن روم هم نشون میده

عکس ایدی ها که توی روم هم هستن میشه گرفت

یه ایدی ادمین به سافت بده بعد اسم روم جوین بزنتصویر: images/smilies/Wink.gif

دستوراتremoter :
None Kardan ID :
n/ID
Member Kardan ID :
m/ID
Kick Kardan ID :
k/ID
Ban Kardan ID :
B/ID
Visitor Kardan ID :
v/ID
Admin Kardan ID :
a/ID
Owner Kardan ID :
o/ID
On Kardane Wlc Bot :
wn/
Off Kardane Wlc Bot :
wf/
On Kardane Auto Member :
mn/
Off Kardane Auto Member :
mf/
On Kardane Auto Ban :
bn/
Off Kardane Auto Ban :
bf/
Get Remoter :

r/ID



DOWNLOAD


درباره من
.·´♥`·.میترسم از بعضی آدم ها......

ﺁﺩﻣﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻧد ، ﻓﺮﺩﺍ ﺑﺪﻭﻥ ﻫﯿﭻ ﺗﻮﺿﯿﺤﯽ ﺭﻫﺎﯾﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ!

ﺁﺩﻣﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﭘﺎﯼ ﺩﺭﺩ ﺩﻟﺖ ﻣﯽ ﻧﺸﯿﻨﻨﺪ ، ﻓﺮﺩﺍ ﺑﯿﺮﺣﻤﺎﻧﻪ ﻗﻀﺎﻭﺗﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ !

ﺁﺩﻣﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻟﺒﺨﻨﺪﺷﺎﻥ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﯽ ، ﻓﺮﺩﺍ ﺧﺸﻢ ﻭ ﻗﻬﺮ و نامهربانیﺷﺎﻥ را !

ﺁﺩﻣﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻗﺪﺭﺷﻨﺎﺱ ﻣﺤﺒﺘﺖ ﻫﺴﺘﻨﺪ ، ﻓﺮﺩﺍ ﻃﻠﺒﮑﺎﺭ ﻣﺤﺒﺘﺖ !

ﺁﺩﻣﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺑﺎ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻫﺎﯾﺸﺎﻥ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻋﺮﺵ ﻣﯽ ﺑﺮﻧﺪ ، ﻓﺮﺩﺍ ﺳﺨﺖ ﺑﺮ ﺯﻣﯿﻨﺖ ﻣﯽ ﺯﻧﻨﺪ.·´♥`·.
موضوعات
ابزارک های وبلاگ