تاریخ: جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت: 23:25
چقد خوب بود دو روز تعطیلی اخرش بعد چندین ماه فرصتی شد به شهر خودم برم و همه فک و فامیل رو ببینم
منو برادر زاده گلم در جشنواره گل و گیاه چابهار
http://s9.picofile.com/file/8311462584/IMG_20171110_074716.JPG
بیستم آبان ماه ۱۳۹۶
