نویسنده :¸.·´♥`·.¸پسر دریا¸.·´♥`·.¸
تاریخ: دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت: 23:36
دختر یعنی
دختر بودن یعنی تمام عمر پای آینه بودن  !

دختر بودن یعنی پنکک زدن به جای صورت شستن  !


دختر بودن یعنی کله قند و لی لی لی لی  …


دختر بودن یعنی پس این چایی چی شد؟؟!


دختر بودن یعنی الگوی خیاطی وسط مجله های درپیت


دختر بودن یعنی همونی باشی که مادر و خاله و عمه ت هستن


دختر بودن یعنی انتظار خاستگار مایه دار!


دختر بودن یعنی دختر و چه به رانندگی؟ تو باید ماشین ظرفشویی برونی !


دختر بودن یعنی باید فیلم مورد علاقه تو ول کنی پاشی چایی بریزی!


دختر بودن یعنی نخواستن و خواسته شدن!


دختر بودن یعنی حق هر چیزی رو فقط وقتی داری که تو عقدنامه نوشته باشه!


دختر بودن یعنی شنیدی شوهر سیمین واسه ش یه سرویس طلا خریده ۱۲ میلیون؟


دختر بودن یعنی ببخشید میشه جزوه تونو ببینم؟!


دختر بودن یعنی به به خانوم خوشگل….هزار ماشالااااااا…


دختر بودن یعنی برو تو ، دم در وای نستا!


دختر بودن یعنی لباست ۴ متر و نیم پارچه ببره!


دختر بودن یعنی خوب به سلامتی لیسانس هم که گرفتی دیگه باید شوهرت بدیم!


دختر بودن یعنی کجا داری میری؟!


دختر بودن یعنی تو نمیخواد بری اونجا ، من خودم میرم!


دختر بودن یعنی کی بود بهت زنگ زد؟! با کی حرف میزدی؟! گوشیت و بده ببینم !


دختر بودن یعنی خیلی خودسر شدی!


دختر بودن یعنی اول ناموس پدر و برادر بعد هم ناموس شوهر !


دختر بودن یعنی با لباس سفید اومدن با کفن رفتن !


دختر
بودن یعنی چون پیر شدم میخواد طلاقم بده رفته صیغه کرده!
نه با با! بی خود جوش نکنید. دختر بودن یعنی فرشته بودن!

درباره من
.·´♥`·.میترسم از بعضی آدم ها......

ﺁﺩﻣﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻧد ، ﻓﺮﺩﺍ ﺑﺪﻭﻥ ﻫﯿﭻ ﺗﻮﺿﯿﺤﯽ ﺭﻫﺎﯾﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ!

ﺁﺩﻣﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﭘﺎﯼ ﺩﺭﺩ ﺩﻟﺖ ﻣﯽ ﻧﺸﯿﻨﻨﺪ ، ﻓﺮﺩﺍ ﺑﯿﺮﺣﻤﺎﻧﻪ ﻗﻀﺎﻭﺗﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ !

ﺁﺩﻣﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻟﺒﺨﻨﺪﺷﺎﻥ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﯽ ، ﻓﺮﺩﺍ ﺧﺸﻢ ﻭ ﻗﻬﺮ و نامهربانیﺷﺎﻥ را !

ﺁﺩﻣﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻗﺪﺭﺷﻨﺎﺱ ﻣﺤﺒﺘﺖ ﻫﺴﺘﻨﺪ ، ﻓﺮﺩﺍ ﻃﻠﺒﮑﺎﺭ ﻣﺤﺒﺘﺖ !

ﺁﺩﻣﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺑﺎ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻫﺎﯾﺸﺎﻥ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻋﺮﺵ ﻣﯽ ﺑﺮﻧﺪ ، ﻓﺮﺩﺍ ﺳﺨﺖ ﺑﺮ ﺯﻣﯿﻨﺖ ﻣﯽ ﺯﻧﻨﺪ.·´♥`·.
موضوعات
ابزارک های وبلاگ