تاریخ: یکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت: 12:47
دلت را خانه ما کن،مصفا کردنش با من
به ما درد غم افشا کن،مداوا کردنش با من
اگر درها به رویت بسته شد غمگین مشو
ای دل،در این خانه دق الباب کن،وا کردنش با من
به ما گو حاجت خود را،اجابت میکنم آنی
طلب کن هر چه میخواهی،مهیا کردنش با من
بیفشان قطره اشکی که من باشم خریدارش
بیاور قطره ای اخلاص،دریا کردنش با من
بیا قبل از وقوع مرگ روشن کن حسابت را
بیاور نیک و بد را،جمع و منها کردنش بامن
اگر گم کرده ای ای دل،کلید استجابت را
بیا یک لحظه با ما باش،پیدا کردنش با من
اگر عمری گنه کردی مشو نومید از رحمت
تو برگ توبه را بنویس،امضا کردنش با من
