تاریخ: دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت: 18:13
تلویزیون داره تبلیغات موسسه کودکان
نابغه رو نشون میده، مرده تو تبلیغ میگه استعداد کودک شما در چیست؟ مامان
من خیلی جدی میگه در خربازی!
جای هیچ حرفی واسم نمونده
دقت کردید هر وقت تو زندگی تون یه روزنه امید پیدا میشه سریع یه پتروس فداکار پیدا میشه انگشتش رو میکنه توش
لامصب تا یکی از چشمت میفته، یکی دیگه میپره رو چشمات!
یعنی این روغنی که از لقمه کوکو می ریزه رو دست آدم از دمپایی خیس دستشویی دردناکتره!
این خلاقیتی که ما تو جوک ساختن و تیکه و متلک انداختن به کار می بریماگه تو علم و صنعت به کار می بردیم، الان ما دنیا رو تحریم کرده بودیم!
من تا سوم دبستان فکر می کردم ما خیلی پولداریم که به جای یه مسواک چار، پنج تا مسواک داریم و هر شب با هر کدوم دلم خواست می تونم مسواک بزنم!
یک بار رفتم استخر با دوستم. یهو خواستم با دوستم شوخی کنم، پیداش کردم و رفتم از عقب یه لگد بهش زدم بعد پرتش کردم تو استخر، خودمم پریدم روش باهاش درگیر شدم. یهو چشمم افتاد اونور دیدم دوستم کنار استخر نشسته!
هیچی دیگه… رفتم تا ته استخر دیگه بالا نیومدم
آرایشگاه مردونه
۲۰ سال پیش: دااااش گوشه سیبیلاتو چه مدلی بزنم؟
در حال حاضر: عزیزززززم… ابروهاتو هشتی کنم یا شیطونی؟ !
چن سال دیگه: قربوووووون اون شکل نازت بشم من… میکاپ دبی بزنم یا لایت اروپایی؟ !
بچه بودم بعضی وقتا به عروسکام انقد زل می زدم تا مچشونو حین تکون خوردن بگیرم.
یه همچین آدم خجسته و شیرین عقلی بودم من!
یاروقیافش شبیه سس خرسیه اونوقت به خاطر BMW که زیر پاشه شده مرد رویاهای ۹۹ درصد دخترا!
دیگه از کلیپس گذشته
بعضی از دخترا در حال ساخت مسکن مهر رو سرشون هستن!
نیم ساعته می خوام برم دستشویی اما بابام تو پذیرایی کمین کرده یکی رد بشه گیرش بیاره تحلیلش رو درباره سوریه بگه!
یه قانونی هست که میگه
یه مریضی می گیری که از هر یک میلیون نفر یه نفر اونو می گیره اما تو قرعه کشی بانک بین دو نفر هم که باشه تو برنده نمی شی!
اونایی که خدمت رفتن باید یادشون باشه قبل از خاموشی همه جلوی تختشون خبردار می ایستن و از نفر اول شروع می کنن به شمارش و آمارگیری|! نفر اول باید بلند بگه ۱ دوم ۲ و… نوبت پسرعموم رسیده بلند گفته هُپ!
تو ترافیک گیر کرده بودیم که یه BMW ۵۳۰ اومد بغلمون
به بابام گفتم بابا یه دونه از این بی ام و ها بگیر،
بابم گفت ماشین ماشینه دیگه چه فرقی داره؟
ببین الان هم ما تو ترافیک گیر کردیم هم این یارو!
یعنی خداوکیلی تا حالا اینجوری قانع نشده بودم
بعضیا یه جوری از جمعه و بعدازظهرش آه و ناله می کنند انگار باقی روزای هفته تو سواحل هاوایی در حال خوش گذرونی اند!
بچه که بودم باورم نمی شد دو سوم بدن ما رو آب تشکیل میده تا اینکه این کارتون های ژاپنی رو دیدم لامصبا گریه می کنن سیل میاد" !
کرگدن زورش به همه می رسه می تونه سلطان جنگل بشه، هیکلشم خوبه، ولی خسته ست می فهمی؟
حوصله نداره
کاش مثانه رو می شد قبل خواب درآورد بعد از خواب پوشید
گوشی ام رو گذاشتم رو Airplane Mode
از طبقه ششم پرتش کردم پایین، افتاد خرد و خاکشیر شد
نمی دونم این چه قابلیت مسخره ایه! کار نمی کنه که!
دقت کردین ما دانشجوهای واقعی وقتی چیزی نمی فهمیم از بغل دستی می پرسیم تو چیزی فهمیدی؟
اونم میگه نه و ما به خود می بالیم و خوشحال از اینکه تنها نیستیم و همگی نمی فهمیم!
خواهرم زنگ زده میگه اینترنت ADSL مون نمی ره ،
بهش میگم کدوم چراغاتون روشنه؟
میگه یکی چراغای حال یکی هم تو اتاق من مهتابی روشنه !!!
كلِ عمرمون دپرس بوديم......
.
.
.
ولى تو اعلاميه مون ميزنن """شادروان""" :|||
تقریبا ۹۷ درصد آدمایی که توی اتوبوس و مترو می بینیم پشت تلفن دارن جایی که الان هستن رو می گن دروغ می گن. حداقل سه ایستگاه جلوتر رو می گن.
انقدر که زمین فوتبال به نام تختی داریم، سالن کشتی به نامش نداریم!
هیچ چیز خوشحال کننده تر از این نیست که تو امتحان به جای «توضیح دهید» بنویسن «نام ببرید»
جهان سوم جاییه که وقتی راهنما می زنی بهت راه نمی دن ولی وقتی دستت و از پنجره بیاری بیرون بهت راه میدن حتی وانتا!
این خارجیا یه قاشق شکر می ریزن تو قهوه بعد نیم دور می چرخونن میذارن کنار، من صبحانه نیم ساعت فقط هم می زنم، بازم وجدانم راضی نمی شه
فرهنگ لغت آقایان: اینبار دیگه چیکار کردم؟
ترجمه: اینبار چطوری مچم رو گرفتی؟
چه جالب، بعد چی شد؟
ترجمه: هنوز داری حرف می زنی؟ بس کن دیکه
نتونستم پیداش کنم
ترجمه: شیء مورد نظتر بیش از یه متر با من فاصله داشت حوصله نداشتم پاشم
برای تمام کارام یه دلیل منطقی دارم
ترجمه: یه کم فرصت بده یه خالی بندی جور کنم
بچه که بودیم ننه مون میگفت بدو برو به وانتیه بگو وایسه!
بعد ما اصن همچین میرفتیم مدل جت لی!
وسط راه دو سه تا ملق میزدیم و از رو دیوار میرفتیم که برسیم وانتیه نره!
الان کافیه به بچه های حالا بگی گوشی منو از اتاقم بیار لدفن،
در جا جِــــرت میدن ...
اگه سر کلاس نباید خوابید، پس تو خونه ام نباید درس خوند!
چند سال دیگه مثلا از یکی می پرسی شما کجایی هستید؟
میگه ما اصالاتا یاهو مسنجری هستیم
ولی خودم تو فیس بوک بزرگ شدم
بابام قربونش برم هر وقت که تلویزیون فوتبال یا نود داره از ساعت هشت شب تو خونه آماده باش میده!
هر یک ربع یه بار میزنه کانال سه، بعد عصبی میشه کسی کانال رو عوض کنه. بعد به محض اینکه فوتبال یا نود شروع میشه رو کاناپه می خوابه!
دقیقا او لحظه که کانال رو عوض می کنیم بیدار میشه میگه کانال رو عوض نکن دارم می بینم!
دیشب خواب دیدم مازراتی خریدم.
بیرونش مازراتی بود توش اما مثل ۲۰۶ بود! ناخودآگاهم از داخل مازراتی ایده ای نداشت تصویر ۲۰۶ پخش می کرد!
کمبود دوست صمیمی مثل کمبود ویتامین سی می مونه، نمی کشه ولی باعث میشه با کوچیک ترین ویروسی از پا دربیای مژده گونی چیست ؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
مژده گونی خواهر کوزی گونی می باشد ...
بعععععله !!!
تلوزيون نشون ميده 7-6 تا پسر تو خونه خالي جمع شدن
يهو زنگ ميزن شرکت تن تاک براشون دستگاه دراز نشست ميارن
همه با هم خوش و خرم شرو ميکنن دراز نشست رفتن!
بنده سکوت ميکنم :|
میگم نمیشد واسه درس تنظیم خانواده یه آزمایشگاهی کارگاهی کار آموزی چیزی یا یکی دو واحد عملی بذارن؟!
هم درسه جذاب تر میشد هم یادگیری بیشتر میشد !!!
تو خارج دخترا تو 14 سالگی حامله میشن ،
اونوخت اینجا دختر 20 ساله نقاشی میفرسته واسه عمو پورنگ :|
خجالت بکش عمو جون :)
من بالاخره یه وسیله نایلون جدا کن از لواشک اختراع می کنم ٬
و تو جشنواره خوارزمی ارائه میدم!
بضی وختا از زوره ناچاری لواشکو با نایلونش خوردم ...
امتحان داشتيم رفتيم سالن امتحانات همه کنار هم نشسته بوديم
استاد گفت : بچه ها يکي درميون ميشينين يا خودم يکي در ميون بکنمتون!!
يهو کل سالن منفجر شد!!!
يه سوال ...
چرا کل هواپيما رو از جنس جعبه سياه نمي سازن
که بعد همش سالم بمونه ؟!! :|
به نظر من توی این بازیهای کامپیوتری ایرانی ؛
موقع سوختن ، جای « گیم آور »
بنویسن « ر ی د ی آبم قطعه ! »
خععععلی بهتره ؛ هم بومیه هم منظور رو بهتر میرسون !
ﺗﻮﻭ ﺩﻧﯿﺎ ﻫﯿﭽﯽ ﺑﺪﺗﺮ ﺍﺯ ﯾﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮ ﺷﮑﺎﮎ ﻧﯿﺴﺖ ...
کصافط ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﺑﻬﺖ ﮔﯿﺮ ﺍﻟﮑﯽ ﻣﯿﺪﻩ ﮐﻪ ﺑﺎﻻﺧﺮﻩ ﻣﺠﺒﻮﺭ ﺑﺸﯽ ﺑﺎ ﺍﻭﻥ ﭼﻬﺎﺭ ﺗﺎﯼ ﺩﯾﮕﻪ ﮐﺎﺕ ﮐﻨﯽ !
دوس دختر خوب اونیه که
یه کارهایی انجام بده که آقاشون از رفتن به تایلند منصرف بشه !!!
البته باید عرض کنم هدف بنده از این نصیحت ،
عدم خروج ارز و حفظ ذخایر ارزی مملکت هستش
وگرنه افکار خاک بر سری شما دوستان خیلی محترم ...
" بهنام به فکره ذخایر ملی
مدتی پیش در حال رانندگی به سمت منزل بودم و می خواستم بپیچم تو خیابون که دستم از روی فرمون سر خورد هل شدم می خواستم فرمون رو بگیرم دستام به هم پیچ خورد همزمان برف پاک کن خورد تا فرمون رو گرفتم نزدیک بود برم عقب یه ماشین که پارک بود زدم رو ترمز ماشین خاموش کرد اومدم روشن کنم به ماشین تا استارت زدم یه متر پرید جلو خورد عقب ماشین جلویی کلاج گرفتم روشن کردم زدم دنده عقب گفت خررررررررررررت کلاج رو محکم فشار دادم زدم دنده عقب افتادم تو جوب !!!
خلاصه هرچی ذره ذره آبرو جمع کرده بودم یه لگد زدم و همش رو ریختم ...
آخه پاستيل چيه؟ سوسول بازي...
مرد اونيه که دست آدمو بگيره ورداره ببره کله پاچه اي ,
هي لقمه بگيره مغز گوسفندرو بعد روشم آبليمو بريزه بزاره دهن عشقش..:|
یکی از کارای خبیثانه من اینه تو فیسبوک میرم تو پیج خارجیا واسشون فینگلیش کامنت میذارم!
ینی مخشون میپکه ها !!
آیا میدانید هلو انجیری از یک رابطه نامشروعه ... ؟؟؟
نخورید این حروم زاده رو !!!
میگن تو بهشت از کنارت رود های ماست موسیر رد میشن
کنارشون هم بوته های چیپس هست ..
یه بسته تیغ خربدم ٬
روش عکس مجید خراط ها هست ...
یارو دو ساعت پشت خط شبکه های ماهواره وایمیسه وصل که میشه میگه :
یه آهنگ به انتخاب خودتون پخش کنید.
اینا آدمای خوشحالین !!!
امروز دوستم گفت که مادر بزرگش داره از لندن میاد ...
من تا امروز فکر میکردم مادر بزرگ ها فقط از مکه برمیگردن ...
ديروز رفتم پرینتر قیمت کنم
یه بچه ی 14-13 ساله با باباش اومده بود به یارو می گفت:
Autodesk Maya که بهم دادین ,محیط Google Android Studio رو دوست ندارم خیلی بچگانه است ...
اومدم خونه توی گوگل جستجو کردم تا فهمیدم اینا که گفت چی هستن ...
خدا میدونه من تا سن 15-14 سالگی بزرگترین دغدغه ی تکنولوژیکیم این بود
که چجوری می تونم هم زمان رنگ قرمز و آبی این خودکار چند رنگه هارو بدم پایین :|
جای هیچ حرفی واسم نمونده
دقت کردید هر وقت تو زندگی تون یه روزنه امید پیدا میشه سریع یه پتروس فداکار پیدا میشه انگشتش رو میکنه توش
لامصب تا یکی از چشمت میفته، یکی دیگه میپره رو چشمات!
یعنی این روغنی که از لقمه کوکو می ریزه رو دست آدم از دمپایی خیس دستشویی دردناکتره!
این خلاقیتی که ما تو جوک ساختن و تیکه و متلک انداختن به کار می بریماگه تو علم و صنعت به کار می بردیم، الان ما دنیا رو تحریم کرده بودیم!
من تا سوم دبستان فکر می کردم ما خیلی پولداریم که به جای یه مسواک چار، پنج تا مسواک داریم و هر شب با هر کدوم دلم خواست می تونم مسواک بزنم!
یک بار رفتم استخر با دوستم. یهو خواستم با دوستم شوخی کنم، پیداش کردم و رفتم از عقب یه لگد بهش زدم بعد پرتش کردم تو استخر، خودمم پریدم روش باهاش درگیر شدم. یهو چشمم افتاد اونور دیدم دوستم کنار استخر نشسته!
هیچی دیگه… رفتم تا ته استخر دیگه بالا نیومدم
آرایشگاه مردونه
۲۰ سال پیش: دااااش گوشه سیبیلاتو چه مدلی بزنم؟
در حال حاضر: عزیزززززم… ابروهاتو هشتی کنم یا شیطونی؟ !
چن سال دیگه: قربوووووون اون شکل نازت بشم من… میکاپ دبی بزنم یا لایت اروپایی؟ !
بچه بودم بعضی وقتا به عروسکام انقد زل می زدم تا مچشونو حین تکون خوردن بگیرم.
یه همچین آدم خجسته و شیرین عقلی بودم من!
یاروقیافش شبیه سس خرسیه اونوقت به خاطر BMW که زیر پاشه شده مرد رویاهای ۹۹ درصد دخترا!
دیگه از کلیپس گذشته
بعضی از دخترا در حال ساخت مسکن مهر رو سرشون هستن!
نیم ساعته می خوام برم دستشویی اما بابام تو پذیرایی کمین کرده یکی رد بشه گیرش بیاره تحلیلش رو درباره سوریه بگه!
یه قانونی هست که میگه
یه مریضی می گیری که از هر یک میلیون نفر یه نفر اونو می گیره اما تو قرعه کشی بانک بین دو نفر هم که باشه تو برنده نمی شی!
اونایی که خدمت رفتن باید یادشون باشه قبل از خاموشی همه جلوی تختشون خبردار می ایستن و از نفر اول شروع می کنن به شمارش و آمارگیری|! نفر اول باید بلند بگه ۱ دوم ۲ و… نوبت پسرعموم رسیده بلند گفته هُپ!
تو ترافیک گیر کرده بودیم که یه BMW ۵۳۰ اومد بغلمون
به بابام گفتم بابا یه دونه از این بی ام و ها بگیر،
بابم گفت ماشین ماشینه دیگه چه فرقی داره؟
ببین الان هم ما تو ترافیک گیر کردیم هم این یارو!
یعنی خداوکیلی تا حالا اینجوری قانع نشده بودم
بعضیا یه جوری از جمعه و بعدازظهرش آه و ناله می کنند انگار باقی روزای هفته تو سواحل هاوایی در حال خوش گذرونی اند!
بچه که بودم باورم نمی شد دو سوم بدن ما رو آب تشکیل میده تا اینکه این کارتون های ژاپنی رو دیدم لامصبا گریه می کنن سیل میاد" !
کرگدن زورش به همه می رسه می تونه سلطان جنگل بشه، هیکلشم خوبه، ولی خسته ست می فهمی؟
حوصله نداره
کاش مثانه رو می شد قبل خواب درآورد بعد از خواب پوشید
گوشی ام رو گذاشتم رو Airplane Mode
از طبقه ششم پرتش کردم پایین، افتاد خرد و خاکشیر شد
نمی دونم این چه قابلیت مسخره ایه! کار نمی کنه که!
دقت کردین ما دانشجوهای واقعی وقتی چیزی نمی فهمیم از بغل دستی می پرسیم تو چیزی فهمیدی؟
اونم میگه نه و ما به خود می بالیم و خوشحال از اینکه تنها نیستیم و همگی نمی فهمیم!
خواهرم زنگ زده میگه اینترنت ADSL مون نمی ره ،
بهش میگم کدوم چراغاتون روشنه؟
میگه یکی چراغای حال یکی هم تو اتاق من مهتابی روشنه !!!
كلِ عمرمون دپرس بوديم......
.
.
.
ولى تو اعلاميه مون ميزنن """شادروان""" :|||
تقریبا ۹۷ درصد آدمایی که توی اتوبوس و مترو می بینیم پشت تلفن دارن جایی که الان هستن رو می گن دروغ می گن. حداقل سه ایستگاه جلوتر رو می گن.
انقدر که زمین فوتبال به نام تختی داریم، سالن کشتی به نامش نداریم!
هیچ چیز خوشحال کننده تر از این نیست که تو امتحان به جای «توضیح دهید» بنویسن «نام ببرید»
جهان سوم جاییه که وقتی راهنما می زنی بهت راه نمی دن ولی وقتی دستت و از پنجره بیاری بیرون بهت راه میدن حتی وانتا!
این خارجیا یه قاشق شکر می ریزن تو قهوه بعد نیم دور می چرخونن میذارن کنار، من صبحانه نیم ساعت فقط هم می زنم، بازم وجدانم راضی نمی شه
فرهنگ لغت آقایان: اینبار دیگه چیکار کردم؟
ترجمه: اینبار چطوری مچم رو گرفتی؟
چه جالب، بعد چی شد؟
ترجمه: هنوز داری حرف می زنی؟ بس کن دیکه
نتونستم پیداش کنم
ترجمه: شیء مورد نظتر بیش از یه متر با من فاصله داشت حوصله نداشتم پاشم
برای تمام کارام یه دلیل منطقی دارم
ترجمه: یه کم فرصت بده یه خالی بندی جور کنم
بچه که بودیم ننه مون میگفت بدو برو به وانتیه بگو وایسه!
بعد ما اصن همچین میرفتیم مدل جت لی!
وسط راه دو سه تا ملق میزدیم و از رو دیوار میرفتیم که برسیم وانتیه نره!
الان کافیه به بچه های حالا بگی گوشی منو از اتاقم بیار لدفن،
در جا جِــــرت میدن ...
اگه سر کلاس نباید خوابید، پس تو خونه ام نباید درس خوند!
چند سال دیگه مثلا از یکی می پرسی شما کجایی هستید؟
میگه ما اصالاتا یاهو مسنجری هستیم
ولی خودم تو فیس بوک بزرگ شدم
بابام قربونش برم هر وقت که تلویزیون فوتبال یا نود داره از ساعت هشت شب تو خونه آماده باش میده!
هر یک ربع یه بار میزنه کانال سه، بعد عصبی میشه کسی کانال رو عوض کنه. بعد به محض اینکه فوتبال یا نود شروع میشه رو کاناپه می خوابه!
دقیقا او لحظه که کانال رو عوض می کنیم بیدار میشه میگه کانال رو عوض نکن دارم می بینم!
دیشب خواب دیدم مازراتی خریدم.
بیرونش مازراتی بود توش اما مثل ۲۰۶ بود! ناخودآگاهم از داخل مازراتی ایده ای نداشت تصویر ۲۰۶ پخش می کرد!
کمبود دوست صمیمی مثل کمبود ویتامین سی می مونه، نمی کشه ولی باعث میشه با کوچیک ترین ویروسی از پا دربیای مژده گونی چیست ؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
مژده گونی خواهر کوزی گونی می باشد ...
بعععععله !!!
تلوزيون نشون ميده 7-6 تا پسر تو خونه خالي جمع شدن
يهو زنگ ميزن شرکت تن تاک براشون دستگاه دراز نشست ميارن
همه با هم خوش و خرم شرو ميکنن دراز نشست رفتن!
بنده سکوت ميکنم :|
میگم نمیشد واسه درس تنظیم خانواده یه آزمایشگاهی کارگاهی کار آموزی چیزی یا یکی دو واحد عملی بذارن؟!
هم درسه جذاب تر میشد هم یادگیری بیشتر میشد !!!
تو خارج دخترا تو 14 سالگی حامله میشن ،
اونوخت اینجا دختر 20 ساله نقاشی میفرسته واسه عمو پورنگ :|
خجالت بکش عمو جون :)
من بالاخره یه وسیله نایلون جدا کن از لواشک اختراع می کنم ٬
و تو جشنواره خوارزمی ارائه میدم!
بضی وختا از زوره ناچاری لواشکو با نایلونش خوردم ...
امتحان داشتيم رفتيم سالن امتحانات همه کنار هم نشسته بوديم
استاد گفت : بچه ها يکي درميون ميشينين يا خودم يکي در ميون بکنمتون!!
يهو کل سالن منفجر شد!!!
يه سوال ...
چرا کل هواپيما رو از جنس جعبه سياه نمي سازن
که بعد همش سالم بمونه ؟!! :|
به نظر من توی این بازیهای کامپیوتری ایرانی ؛
موقع سوختن ، جای « گیم آور »
بنویسن « ر ی د ی آبم قطعه ! »
خععععلی بهتره ؛ هم بومیه هم منظور رو بهتر میرسون !
ﺗﻮﻭ ﺩﻧﯿﺎ ﻫﯿﭽﯽ ﺑﺪﺗﺮ ﺍﺯ ﯾﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮ ﺷﮑﺎﮎ ﻧﯿﺴﺖ ...
کصافط ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﺑﻬﺖ ﮔﯿﺮ ﺍﻟﮑﯽ ﻣﯿﺪﻩ ﮐﻪ ﺑﺎﻻﺧﺮﻩ ﻣﺠﺒﻮﺭ ﺑﺸﯽ ﺑﺎ ﺍﻭﻥ ﭼﻬﺎﺭ ﺗﺎﯼ ﺩﯾﮕﻪ ﮐﺎﺕ ﮐﻨﯽ !
دوس دختر خوب اونیه که
یه کارهایی انجام بده که آقاشون از رفتن به تایلند منصرف بشه !!!
البته باید عرض کنم هدف بنده از این نصیحت ،
عدم خروج ارز و حفظ ذخایر ارزی مملکت هستش
وگرنه افکار خاک بر سری شما دوستان خیلی محترم ...
" بهنام به فکره ذخایر ملی
مدتی پیش در حال رانندگی به سمت منزل بودم و می خواستم بپیچم تو خیابون که دستم از روی فرمون سر خورد هل شدم می خواستم فرمون رو بگیرم دستام به هم پیچ خورد همزمان برف پاک کن خورد تا فرمون رو گرفتم نزدیک بود برم عقب یه ماشین که پارک بود زدم رو ترمز ماشین خاموش کرد اومدم روشن کنم به ماشین تا استارت زدم یه متر پرید جلو خورد عقب ماشین جلویی کلاج گرفتم روشن کردم زدم دنده عقب گفت خررررررررررررت کلاج رو محکم فشار دادم زدم دنده عقب افتادم تو جوب !!!
خلاصه هرچی ذره ذره آبرو جمع کرده بودم یه لگد زدم و همش رو ریختم ...
آخه پاستيل چيه؟ سوسول بازي...
مرد اونيه که دست آدمو بگيره ورداره ببره کله پاچه اي ,
هي لقمه بگيره مغز گوسفندرو بعد روشم آبليمو بريزه بزاره دهن عشقش..:|
یکی از کارای خبیثانه من اینه تو فیسبوک میرم تو پیج خارجیا واسشون فینگلیش کامنت میذارم!
ینی مخشون میپکه ها !!
آیا میدانید هلو انجیری از یک رابطه نامشروعه ... ؟؟؟
نخورید این حروم زاده رو !!!
میگن تو بهشت از کنارت رود های ماست موسیر رد میشن
کنارشون هم بوته های چیپس هست ..
یه بسته تیغ خربدم ٬
روش عکس مجید خراط ها هست ...
یارو دو ساعت پشت خط شبکه های ماهواره وایمیسه وصل که میشه میگه :
یه آهنگ به انتخاب خودتون پخش کنید.
اینا آدمای خوشحالین !!!
امروز دوستم گفت که مادر بزرگش داره از لندن میاد ...
من تا امروز فکر میکردم مادر بزرگ ها فقط از مکه برمیگردن ...
ديروز رفتم پرینتر قیمت کنم
یه بچه ی 14-13 ساله با باباش اومده بود به یارو می گفت:
Autodesk Maya که بهم دادین ,محیط Google Android Studio رو دوست ندارم خیلی بچگانه است ...
اومدم خونه توی گوگل جستجو کردم تا فهمیدم اینا که گفت چی هستن ...
خدا میدونه من تا سن 15-14 سالگی بزرگترین دغدغه ی تکنولوژیکیم این بود
که چجوری می تونم هم زمان رنگ قرمز و آبی این خودکار چند رنگه هارو بدم پایین :|
